Coloring Life!

I Welcome to my blog!

And welcome to my project!

my name is Pam, alias PamGogh and I’m an Italian painter. I took my degree in Fine Art of Florence and are 20 years that I’m a professional painter.

Coloring Life is a project born during my days spent in the hospital fighting against a cancer (In thyroid) and Chron disease (intestine sickness). During that days I realize that I can use my art for see the people smile in this kind of situation! I can paint orphanage, hospital and hospice all around the world!

The project is start last month: I painted a center for people with mental problem http://www.dinsiunemanpisa.altervista.org/in dex.html and there I paint the wall with the people and spent amazing days! 

Next week I will go to Subiaco (Lazio, Italy) for paint another center and in the beginning of 2018 I’ll go to India 🇮🇳

the plans in India are 2: Kolkata with the association http://www.bhalobasa.it/ I will paint orphanage and hospital 

risikesh in the http://www.gangapremhospice.org/

befor India I’ll go to Israel 🇮🇱 for start new amazing collaboration with my art and learn new techniques!

If you want to help me to live this dream I’m selling this my painting that I really love so much, is a window who show Tuscany, the place where I was born!

thanks for follow me, feel free to share and speak to your friends about my project!

your precious support will be helpful for realize this dream and for coloring much place than I can!

I’m open to any kind of collaborations!

Much love

PamGogh ❤️🌈🦎

Ciao a tutti mi chiamo Pam in Arte PamGogh. Sono una pittrice italiana laureata all’accademia di Belle Erti di Firenze e dipingo professionalmente da 20 anni.

Coloring Life è un progetto nato dopo aver trascorso un lungo periodo in ospedale lottando contro un tumore alla tiroide ed il morbo di chron (una malattia all’intestino).

Queste vicissitudini mi hanno fatto capire che ognuno di noi ha un percorso ed una missione nella vita. La mia è di mettere la mia Arte a disposizione di tutte le persone che soffrono, dipingendo ospedali, orfanotrofi e hospice non solo in Italia, ma anche in giro per il mondo.

Il mio viaggio è partito dal centro per ragazzi disabili http://www.dinsiunemanpisa.altervista.org/ di Pisa, proseguirà in una casa famiglia nel Lazio, andrò in Israele dove svilupperò la mia Arte e sperimenterò nuove tecniche e andrò in India a Calcutta con l’associazione http://www.bhalobasa.it/ e a Rishikesh nell’hospice Prem Ganga http://www.gangapremhospice.org/

il vostro prezioso contributo servirà a rendere questo progetto possibile colorando la vita di molte persone!

Ho messo in vendita questa tela a cui sono molto legata per poter partire con il mio progetto! Scrivetemi se siete interessati!

Sono aperta a sempre più collaborazioni!

Grazie!!!!

PamGogh ❤️🎨🙏🏻🌈🦎

Lascia un commento

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *